Zmieniłeś zdanie? Możesz zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki – bez podawania przyczyny.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami: kontakt@anturi.pl
Zwrotu zakupów możesz dokonać następująco:
1. Skontaktuj się z nami lub zwróć produkt bez podawania jakiejkolwiek przyczyny
2. Zapakuj produkt
- Zabezpiecz produkt i spakuj go (możesz użyć oryginalnego opakowania – usuń wtedy starą etykietę nadawczą)
- Zwracany produkt musi być kompletny i bez oznak użytkowania
- Dołącz rachunek, jeśli go otrzymałeś
3. Wybierz punkt nadania i wyślij
Możesz zwrócić produkt na jeden z wybranych adresów:
- Paczkomat InPost: ZAM11M, ul. Śląska 22, 22-400 Zamość
- Automat Paczkowy Orlen Paczka: 367837, ul. Społeczna 6, 22-400 Zamość
- Automat paczkowy DPD Pickup: ul. Śląska 7, 22-400 Zamość
- Adres korespondencyjny: ANTURI – Konrad Milczuk, ul. Chłodna 9/9, 22-400 Zamość
Koszty zwrotu
Klient ponosi koszt przesyłki zwrotnej:
- Szacunkowy koszt: 12-17 zł (w zależności od wybranego dostawcy)
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
Zwrot środków:
- Otrzymasz pełen zwrot ceny produktu (bez kosztów wysyłki)
- Pieniądze zostaną zwrócone w ten sam sposób, w jaki dokonałeś płatności (przelew bankowy lub operacja zwrotna przez HotPay)
- Termin zwrotu: do 14 dni od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie produkt
Ważne informacje
- Termin 14 dni liczony jest od dnia otrzymania przesyłki przez Ciebie
- Zwracany produkt musi być kompletny i bez oznak używania
- Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem
Załącznik nr 1 → Formularz zwrotu towaru (odstąpienia od umowy)